Stolt!

 2013-07-22    15:21:25   av:.
Måste bara berätta hur otroligt stolt jag är över min duktiga elev Agnes som tillsammans med sin ponny igår fixade det anda kvalet till SM!!
Nu håller vi tummarna att kvalen räcker, men i vilket fall så är jag extremt glad och stolt över att de lyckats fixa kvalgränsen och det tycker jag även att Agnes ska vara!   
 

Stort Grattis till dig Agnes!!
/Din stolta tränare
 Anonym

Vad kul både för henne och dig som tränare! Hälsa från mig nästa gång du träffar henne. /moster Linn

Svar: Ja det känns verkligen toppen, är så glad för hennes skull och det är en ära att få följa och hjälpa till med träningen! Ska hälsa! Kram
Sanna Nilsson

 2013-07-22    15:39:30
 Anonym

Stort Tack till världens bästa tränare!!!Hade aldrig gått utan din hjälp./Agnes

Svar: Tack för en underbart värmande kommentar Agnes! Men glöm inte att det är erat slit som tagit er dit ni är, jag har bara varit med på ett hörn ;) Kram
Sanna Nilsson

 2013-07-25    12:07:52
 Anonym

Stort Tack till världens bästa tränare!!!Hade aldrig gått utan din hjälp./Agnes

 2013-07-25    12:07:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se