Träningar med Mattias!

 2013-02-20    00:02:00   av:.
Världens bästa Mattias är påväg hem efter att ha varit hos oss i två dagar, det har varit likagivandeoch roligt som alltid! Efter långa dagar med mycket träningar både för mig och andra och med mycket beök så är jag nu helt slut - i både knopp och kropp. Men vad gör väl det när man kan känna sig nöjd med sina dagsverk!  
En annan sak som får mig att le är mina duktiga hästskötare, under de senaste dagarna har Malin och Rebecca jobbat på otroligt duktigt! Detta gjorde även fantastiska Märta i helgen, jag älskar att se när "extra" saker blir gjort, när egna intiativ tas och tiden uttnytjas maximalt! Det gör mig såå nöjd!
Idag har även vår enapraktikant från Real gymnasiet varit här, hur kul är det inte när praktikanten dyker upp och hjälper till TROTS att hon har lov och är ledig egentligen! Härligt att hon verkar uppskatta att vara här lika mycket som vi uppskattar att ha henne här!! :)
 
Det är dags att sova, bjuder på en bildfrån träningarna och utlovar fler :)
 
Höjdpunkter dessa dagar har varit att träna med min fins Dorn!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se