Start på en ny vecka.

 2013-02-12    00:02:00   av:.
Mycket kontorsfix på förmiddagen för min del, lite ridning och longering efter lunch och sist men inte minst en lektion - det har varit min dag i stora drag.
Som avslut på min kväll har jag städat och plockat, fixat lite med secondhorsegear - hoppas ni inte glömt bort den bloggen? :)
 
Tänkte dela med mig av lite planer såhär i början av veckan;
* På söndagkväll kommer Mattias upp till oss, det blir träningar för honom den 18-19/2!
* Dannyboy ska tävla på Vilsta den 21/2, debut för oss båda 2013!
* Den 26/2 kommer Gustaf Svalling hit och håller träningar!
* Dutch, Danny och Perazzi är anmälda till de nationella tävlingarna i Åstorp i slutet av mars.
 
En annan sak jag vill skriva i detta inlägg är att jag har världens bästa farmor och farfar, de kommer till stallet då och då och hjälper till med allt möjligt! Så extremt snälla som alltid ställer upp!
 
Farfar som träffar Kaka i Sydafrika.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se