Alla hjärtans dag.

 2013-02-14    23:28:57   av:.
Igår var en rörig dag, jag var i stan på förmiddagen, efter lunch fixades lite kontorsjobb med fakturor och träningsscheman. Sen var det dags för hästarna och dagens motion, alla grabbar var duktiga! På kvällen var jag och Rebecca iväg på ett litet äventyr i snöovädret, kan berätta mer om det om ett tag, det gick iaf bra men vi var inte hemma förns halv 2 på natten.. Därför det inte blev något bloggande igår tyvärr.
 
Efter några timmars sömn har denna dag även den gått i ett, med besök av Anders som uppgraderade vår GravityLine (vibbrationsplattan) - super snygg och mycket bättre blev den! Vi Tackar så mycket!
Det har städats en hel del så hela stallet skiner, vilket jag älskar!
Jag har även ridit dressyrpass på 6 hästar och 2 fyrbeningar har longerats, dagens guldstjärna går till Danny som tränades på Msv B4, som han ska tävla nästa vecka :)
 
Nu har jag också lite "måste" grejer att göra innan sängen, så det blir att säga godnatt till er redan. Hoppas att ni alla har haft en grymt bra alla hjärtans dag!
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se