Kort om denna onsdag.

 2013-04-25    00:27:55   av:.
Kan ni gissa,trorni att det kommit någon fölunge till oss?
- Nepp, det har det inte gjort. Tror Ceazanne tjuvhåller på sötnosen för att hon vill ha den för sig själv. Vi som längtar så!
 
Dagen har dock bjudit på annat vettigt, trots uteblivet och planerat fölgos ;) Jag och Rebecca har ridit, lite markarbete blev det för några grabbar som tyckte att det var extremt spännande!
Avslutningen av denna arbetsdag blev för min delen lektion för min duktiga elev Agnes och Rebecca var snäll att agera frisör och fixa Danny inför helgens kommande dressyrtävling :)
 
Vilken dag som helst nu lovar jag att fixa ett bildinlägg på Sparven med (enligt mig) sjukt fina bilder, ska bli så kul att se vad ni tycker om dom! Så fort jag får tid ska jag fixa det, nu håller jag dock på att somna med datorn i knät, så det är bäst att jag förflyttar mig till sängen.. Nattinatti!
 
Danny med "hoppkläder" :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se