Hej träningsvärk!

 2013-04-03    00:19:34   av:.
Nu har jag landat i soffan, hyggligt mör i kroppen måste jag säga. Två fantastiska träningsdagar är till ända och Mattias är påväg hem mot Hviderup.
 
Igår hade jag fyra träningstider och idag tränade jag fem hästar, varav tre på raken utan paus.. Som sagt, jag är ganska mör. Det är till och med ansträngande att knappa på tangenterna, träningsvärken bränner, då är det illa ;)
 
Jag måste iaf säga att det i det stora hela har gått mycket bra med tränandet för mig och mina hästar, alla 9 pass jag har ridit och även när Mattias red Freddy imorse!
Det har till råga på allt varit superbra stämning i hela anläggningen båda dagarna, Tack till alla trevliga och glada människor som varit här och besökt oss!
 
Nu är dte dags att vila lite innan en ny dag drar igång :)
Bjuder på en träningsbild på stjärnan Dannyboy!
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se