Bucas i mitt hjärta!

 2012-10-14    12:06:00   av:.
Efter en hemskt regnig sommar, nu när hösten är här och vinter knackar på dörren och faktumet är att man har 18 hästar i stallet är täckesfrågan mycket stor!
Jag har samlat på mig en hel del täcken genom åren, från alla möjliga och omöjliga märken.
Häromdagen när regnet öste ner och alla våra hästar var ute i hagen (även hästarna får leva efter mottot "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder") så var det en stor variation på täcken och vilka märken de kom ifrån.
När hästarna kom in och vi tog av alla dessa blöta täcken så var alla utom två dyngsura rakt igenom, då var det ändå en mängd märkestäcken från tex Horseware, Weatherbeeta, Mark Todd mm.. De enda hästar som var torra under täckena, snustorra dessutom, var de två hästar som för dagen hade Bucas täcken på sig! Att dessa täcken är fantastiska är ingen nyhet för mig, men att de är såå mycket bättre än konkurrenterna blev till och med jag förvånad över! 
 
När vi skulle välja vilka täcken som vi skulle ta in och sälja i butiken så blev det til stor del Bucas, (vi har även några andra märken i butiken förstås, inte bara Bucas) detta pga att jag själv redan hade ett par Bucas täcken och var mer än nöjd med kvalitén och passformen på dom jag hade.
Och nu är jag så himla glad över det valet, för en sak är säker - det blir bara täcken från Bucas från och med nu!!
 
Dutch som modell i några av våra snygga, praktiskta och helt och hållet fantastiska Bucas täcken!!
 
Vad tycker ni, håller ni med mig eller har ni någon annan täckesfavorit?
 Anonym

Håller med, Bucas är bäst!! Även grimmorna och schabraken!! =D

 2012-10-17    19:09:56
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se