Hästsportmässa i Sthlm.

 2012-03-18    00:00:07   av:.
Hej alla glada!
Hästsportmässa i två dagar nu, riktigt trevligt! Så extremt mycket snygga grejer vill jag lova, satt bla och dreglade över alla OS nyheter i förmiddags - skulle lätt offra typ en arm för alla fantastiska produkter! Nya färger på glitter och pärlor som är helt obeskrivligt vackra!! Nytt för i år är oxå att man kan matcha ett helt eget pannband med upp till och med 8 olika färger på stenar/pärlor och att alla dessa finns i storlek XL oxå!! :D
Fick med oss lite hem redan nu - så kom in och kolla på en del av nyheterna i butiken!


Några av de pannband vi har i butiken, men som sagt det har tillkommit fler nu ;)

Har även beställt jätte mycket snyggt inför hösten och vintern ifrån Anky, vill jag ha allt eller vill jag ha allt!? Man kan kort och gott säga att jag vill ha ALLT! Såå snygga färgkombinationer, mycket marin, vitt och rött tex :)
"Modellade" även lite i Three Horses monter, bla riktigt fina och prisvärda ridbyxor från Back2Back. Annat häftigt inför hösten är tex en helt glittrig hjälm från Charles Owen (låter kanske lite "för mycket" men den behöver ses på riktigt!) och träns från Glen Gordon med lite MC-stuk och coola döskalle detaljer för de modiga ;)
Troligtvis får vi även in härliga kläder från Martha Ridewear inom kort! :)

Som jag längtar tills allt trillar in i butiken!!
Sanna Nilsson Dressyr Butiken
 Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Snygga pannband! dreglar

 2012-03-18    16:19:28     URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se