Tjo.

 2011-10-14    01:16:21   av:.
Inget går bra! Tredje gången gillt hoppas jag nu på, så håll tummarna för att det blir ett inlägg överhuvudtaget.. Ibternet funkar inte alls, morr på det! Och den här snarta grejen - min samsung tab - är kanon men svår och otekniska jag gör fel hela tiden så all text försvinner :-( Menmen jag försöker, för tredje gången, att få ihop ett inlägg. Tack vare den här prylen har jag iaf kunnat kolla startlistorna inför söndagens tävling och kollat runt på lite andra roliga sidor så även om det inte blir något inlägg på bloggen så gillar jag den! Meen jag hoppas att jag får ihop det här och om ni läser detta så har jag ju lyckats! ;-) Det har varit en körrig dag, som alla dagar den här veckan. Tex så var hovslagarn här imorse och verkade stona och fölen - som var sååå duktiga! Fick även ett samtal av E-kuriren idag som vilke prata om tävlingen på hemmaplan i helgen, roligt att de intresserar sig lite för ridsporten (trots att det är jätte svårt att prata med någon som inte har en aning om idrottenden ska sriva om..) ska bli spännande att läsa artikeln sen, hoppas att det står ungefär det jag sagt ;-) Nu väntar sängen.. Jag ska svara på alla era kommentarer så fort jag fått igång internet igen, det är lite för svårt att göra det med den här taben.. Men nu, GodNatt
 Madde

Ja journalisterna på kuriren är inte så mycket att hurra för vad gäller hästpublicitet :/ De borde ha en som är lite mer insatt - så svårt kan det väl inte vara att hitta någon som kan nått om hästar som vill skriva - det är ändå en STOR idrott i Sverige..

Alltför ofta blir det totalgalet då de skriver.

 2011-10-14    20:43:43     URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
 Sanna

Madde; Jag kan inte annat än hålla med dig! Men man får väl vara glad att dom iaf försker.. :) /Sanna

 2011-10-15    23:51:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se