Svar på kommentarer från slutet av september.

 2011-10-15    11:28:00   av:.

Madde om Stressigt värre.:
Kanonsnyggt kandar!!
Svar: Tackar!



Anonym om Söndagkväll.:
Ska du sälja Morris ?:)
Svar: Han är såld, som du säkert sett :)



Annelie om Stressigt värre.:
Snyggt kandar och vackra boxskyltar : )
Svar: Kul att du tycker det, tack!



Anonym om Mina fina hästar.:
hej! hur är det med reglerna... tränaren dömmer sin elev? får du rida tävlingar som pia dömer? hur funkar det där?
hej då, siri
Svar: Hej! Reglerna säger att en domare inte får döma ett ekipage som tränar för denne regelbundet och med det menas en gång i veckan i minst tre månader. Observera även att det gäller ekipaget och inte ryttaren om denne tränar med olika hästar. :) /Sanna



Anonym om Stressigt värre.:
vad är det för märke på kandaret?
Svar: Det är ett Otto Schumacher.

 

Matilda Holmström om Stressigt värre.:
Underbart kandar! Nosgrimman är perfekt :D
Svar: Tack så mycket! Tycker jag med! 

 

amanda om Torsdag igen.:
snygg blogg!
skulle uppskatta om du kommenterade min blogg oxå!
www.sweetfield.blogg.se
tack!
Svar: Tack! Det ska jag försöka göra :)



Julia
om Torsdag igen.:
Ja! Q är så söt. Vill ha fölis igen..!
Svar: Ja visst är han!? :D

Julia om Svar på kommentar..:
Vet inte om jag sagt det förut. Men jag är så imponerad av dig, blir glad och peppad av att läsa din blogg!
Är själv 20 år och att se dig leva din dröm ger mig en extra boost.
Svar: Gud va kul att läsa! Tack så jätte mycket!! :D



Samantha om Torsdag igen.:
Har du fött upp alla dina föl själv?
Svar: Nej, Belle är en egen uppfödning. De andra två är inköpta tillsammans med sina mammor. :)



Annelie om Torsdag igen.:
Ja!
Alltid roligt få inspiration av att se lite nya saker : )
Svar: Hoppas att du gillade det inlägget :)



Anonym om Torsdag igen.:
Ja det vore kul att se:)
Svar: Hoppas att du tycker det!  

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se