Svar på kommentarer från början av oktober.

 2011-10-16    13:51:00   av:.

Matilda Holmström om Testing, testing..:
Hej, tack så jättemycket för en bra träning för Mattias! Verkligen superglad över chansen, hoppas att ni kontaktar mig fler gånger :D Superfin anläggning har du också, ledsen att jag inte kunde stanna och prata, men det blev väldigt sent ;)
Svar! Hej Matilda! Tack själv! Vi hör av oss när det börjar närma sig nya träningsdagar :P Ja det blev ju lite sent, vi lär
träffas mer ;) /S



amanda
om Kalasknut 6/10 2011.:
snygg blogg!
hur länge har du bloggat?
Svar: Tack! På den här bloggen i ett år, men även på en annan blogg ett år innan :)

 



Camille om Från lånad dator.:
Mer bilder på cauchy!! Skulle vara kul att se hur han har utvecklats :)
Svar: Ska jag fixa!



Matilda
om Kalasknut 6/10 2011.:
Fin häst!
Svar: Tack!!



Maria Johansson
om Knytis 5/10 2011.:
Snyggt kandar, vad är det för märke?
Svar: Tack, Otto Schumacher :)



Maria Johansson
om Kalasknut 6/10 2011.:
Snygga färger!
Svar: Visst är det :P



Anonym om Kalasknut 6/10 2011.:
Du är min idol!! Extremt fina är du och Go Dutch!! :-D
Svar Va roligt att läsa, Tackar så mycket för den komplimangen!!



Anonym om Knytis 5/10 2011.:
Snyggt ekipage! Vilka underbara stövlar, vad är det för sort? Eller har du bara något mirakeltips på att få dem så blanka ?;)
Svar Tackar! Königs Sir med lack skaft ;)



Malin
 om Knytis 5/10 2011.:
Fina ni är!
Svar: Tack så mycket!



Emma om Mobilbilder på min prinsessa.:
Hej! Hur kommer det sig att du inte är nere i flyinge under breeders?
Kram Emma
Svar: Hej! Det fanns för mycket jobb att göra här hemma helt enkelt, plus att Mattias kan fixa det som rör mina hästar på Flyinge. :) /Sanna



Anonym om Mobilbilder på min prinsessa.:
Vilka fina bilder!! =D
Svar: Tack!



Anonym om Det händer mycket i vardagen.:
hej! jag är också nyfiken på en kommentars svar.... domare och elev... mvh Anna
Svar: Hej! Reglerna säger att en domare inte får döma ett ekipage som tränar för denne regelbundet och med det menas en gång i veckan i minst tre månader. Observera även att det gäller ekipaget och inte ryttaren om denne tränar med olika hästar. :) /Sanna



Anonym om Det händer mycket i vardagen.:
Saknar din blogg massor när du inte uppdaterar :-(
Svar: Ska försöka hinna med att blogga mer!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se