Snabb uppdatering

 2011-10-06    01:05:32   av:.
Måste hoppa i säng strax, men tänkte skriva några rader först..

Idag har det hänt en del, var inne i stan en sväng imorse, stressade sedan hem för att packa in min fina kille i lastbilen. Rebecca hjälpte som vanligt till att fixa i ordning honom för träning, hon är världsbäst!
Efter den smidiga resan till Ericsberg, så tränade jag Dutch för Liane. Det gick bra, mitt vilda djur var förvånansvärt lugn och höll sig på mattan genom hela passet! Vi tränade på Inter 1 grejer och lite St George rörelser. Nästan så att han var lite för lugn.. Förvånad ryttare, duktig häst!

Idag var det även träningar för Pia Fälth hos oss, tyvärr kunde inte jag vara med eftersom det var Knytis träning.. Men jag tror att alla övriga ryttare och hästar var nöjda med bra träningar :)

Imorgon blir det en sväng till Ericsberg igen, roligt!
Och jag planerar att bjuda på lite bilder från dagen imorgon och ska även försöka fixa ett inlägg med lite svar på kommentarer från den senaste tiden innan veckan är slut..

Sov gott!


Bild från dagens framskrittning.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se