Onsdag med mycket att göra.

 2011-10-20    03:00:48   av:.
Onsdag igen då, hade inget Internet igår så det var därför det inte blev något bloggande.. Jobbade fram till kvällsfodringen oxå, vilket gjorde att det inte direkt fanns någon tid för bloggen ändå.
Har typ samma känsla idag när jag sitter här och gäspar framför datorn..

Det har iaf varit Pia träning idag, jag red Rebeccas Tintin. Vilket gick super bra!! Verkligen extremt nöjd över träningen, Tintin har blivit så extremt mycket bättre de senaste månaderna - helt otroligt!

Har även hunnit en hel del jobb med ridsportbutiken idag, ska bli så spännande att se den när det är färdigt för öppningen! :D

Imorgon ska Rådberg komma på besök och även Annika ska titta förbi en sväng :)
Det är dags för mig att sova, vi hörs!

 Anonym

Sanna nu är du ju bara dum och barnslig! Nån reaktion på alla kommentarer kan du ju ge!?du kan ju åtminståne tacka för att jag har lagt ner min tid på att försöka hjälpa dig! Du kan aldrig bli bättre om du inte ser alla brister du har, det kanske inte går ändå för som jag sagt förrut såverkar du ganska talanglös. Försök mentalt att aceptera det idag!

 2011-10-20    10:28:40
 Anonym

sanna, vad kul att det rullar på med butiken och allt annat. Lycka till med allt :)

/ Patricia

 2011-10-20    10:48:33
 Sandra

Anonym ge dig nu! Du är patetisk!

 2011-10-20    12:28:16
 Malinvz

Så kul med butiken! Måste komma och shoppa så fort ni öppnat :) Kramar!

 2011-10-20    16:36:25     URL: http://malinvz.blogg.se/
 Anna

HEJ!

Vill tacka dig Sanna för att du är en så underbart reko tjej OCH att du är otrolig på att rida!



Jag ringer dig angående de påhopp du fått på bloggen. Har mina aningar vem det är. Tyvärr en tjej som ej mår så bra men som får någon sorts kick av att provocera + hota. Har erbjudet hjälp med psykolog/psykiatrer men hon har avböjt - ser sig som ett offer.

Om du A läser detta. Ring mig så bokar vi ett möte- du, jag och dina föräldrar!



Så, alla som reagerat, trots allt provocerande hon skriver SVARA ej!

Sanna- jag tycker du skall radera hennes inlägg eller blocka hennes IP-adress?



KRAM



 2011-10-20    16:38:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se