Fredag.

 2011-10-22    00:14:28   av:.
Och vilken lång fredag det har varit! Fast jag fattar inte vart alla timmar tog vägen. Känns som om jag och Rebecca hann med hur mycket som helst och ändå ingenting!
Iaf så fixades allt vanligt stalljobb och lite extra saker som tex en extrem hög med tvätt sorterades.. Vi red ut en härlig sväng i det fina höstvädret på Tintin och Kaka. Jag motionerade Dutch, som var helvild idag! Knäppa häst!
Min kusin, hennes man och son var på besök i stallet oxå - trevligt! Jag fick en super fin prydnadssak i form av två hästhuvuden (kan ta kort och lägga ut en bild om ni vill se?) av dom! Enligt mitt lilla kusinbarn var det som en "kristallen-statyett" inom ridning! ;D Tack så himla mycket för den familjen Essman!  
Vi hann med en hel del mer saker men jag kommer inte på nåt mer konkret just nu. Trött.

Igår var förövrigt Rådberg hos oss, kollade allmänt igenom alla ston och föl och böjde Kaka - som var helt ren! Hade iof inte trott nåt annat men det är alltid skönt att få det bekräftat att hästarna mår bra!
Även Annika var ute i Lista och behandlade Dutch och Danny.

Helgen blir jobbfylld, hoppas att det blir lika fint väder som det varit idag!
Passar på att önska ERFs Div II ponnylag Lycka Till då de ska rida final imorgon :)  
Ha en bra helg alla glada!


Arkivbild från exakt ett år sedan. Min kusin Cornelia på Benjamin, ponnyridning i Lista 2010! Tror att hon kommer på besök imorgon oxå ;)  
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se