En fin dag.

 2011-05-21    00:21:00   av:.

Då har det varit ännu en fredag och den har väl varit lik de flesta fredagar i mitt liv..
Har ridit lite, städat här hemma, borstat, mockat och fodrat... ja som sagt - det vanliga. Men var även ute med Rebecca och fotade några hästar i hagen eftersom det var så himla fint väder! Ni ska självklart få se bilderna och vi ska även ut och fota resten av djuren nångång i nästa vecka om det blir fint väder!!

Imorgon blir det inte mycket häst för min del, jag ska nämligen ha fest tillsammans med min morbror! Jag fyllde 20 år den 7/5 och han fyllde 40 den 8/5 så nu slår vi två flugor i en smäll och firar med "öppet hus".. Detta tar nästan hela dagen, det ska bli riktigt roligt!
Känns dock lite jobbigt att jag ska vara borta från Sibell så länge, hon kommer säkert se till att föla imorgon kväll bara för att liksom.. :S Hoppas dock att den lilla kan vänta och undvika att få födelsedatum 21/5..

Här får ni några bilder från idag på min dräktiga flicka!







Visst är hon fin min Sibell!? :)

 Cecilia

Grattis i efterskott! Hoppas du får en bra dag.

 2011-05-22    10:56:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se