Som vanligt väntar sängen..

 2011-05-20    02:53:30   av:.
Hej igen.. Det går inte så bra för mig just nu, eller egentligen gör det väl det - men eftersom det är så hektiskt så hinner jag knappt andas.. Än mindre ägna mig åt bloggen.. Men jag ska försöka förbättra det.

Dutch går iaf ganska bra, han verkar iaf inte ha ont längre - för han är extremt vild.. Jag flög som en vante vid hans vidriga bocksträcka igår! Gjorde dock inte illa mig speciellt och när han sprattlat klart så kom han fram till mig igen.. Bus häst.
Sibell har inte fått någon bebis än.. Men det kan inte vara långt kvar nu, det får inte vara det - jag kan ju inte slappna av en sekund! Det är iaf beräknat att hon ska föla på söndag! Så snart tittar nog den lilla ut :)

Förresten gick Morris riktigt riktigt bra idag, han är verkligen fin!

Det är väl dags att sova igen känns det som.. Som vanligt alltså.


Min vilda vackra häst.
 Frida

Skönt o höra att han verkar vara sig lik igen;)

 2011-05-20    19:16:09
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se