Lite bloggande..

 2011-05-11    23:54:00   av:.

Jag har så mycket att skriva om att jag inte vet var jag ska börja eller om jag ens orkar skriva så mycket.. Tänker att det kanske "kan vara roligt att gå tillbaka att läsa om ett tag" för att sedan ändra mig och tänka att "är det ens intressant, va gör det om hundra år liksom".
Rent känslomässigt är jag oxå som en instabil jojo, åker upp och ner flera gånger i timmen.. Lite överdrivet stressad kanske? Det kan även bero på att jag tvingats att frångå planen, vi skulle ju vara påväg till Danmark nu var tanken.. Tyvärr är vi inte det.

Dutchs tillstånd är stabilt, det verkar till och med ganska bra med tanke på omständigheterna - men det vågar jag inte ens hoppas på..! Han behandlades av equiterapeut igår och Rådberg kommer hit imorgon, igen.. Jag håller fortfarande tummarna stenhårt.

Alla andra hästar går bra, det är ju kul iaf.

Ska väl kanske sova lite..
Men innan det så Tackar jag alla er underbara människor som skrivit så fina och stöttande kommentarer till förr förra inlägget - det betyder massor för mig!


Dutch i Hästhagen.

 Blomma

Jag känner med dig och jag hoppas av hela mitt hjärta att han blir helt återställd. Det är en mycket fin häst! stor kram!

 2011-05-12    07:22:25
 Helene

Hoppas det går åt rätt håll! Har Sibell fått sitt föl?

 2011-05-12    08:49:47
 Åsa

Håller tummarna att han ska bli helt bra!

 2011-05-12    08:54:47     URL: http://hasteriet.blogg.se/
 H

Jag förstår dig helt, man tycker inte att någonting har någon betydelse i ens närhet när det händer något med ens närmaste! Min häst står just nu på djursjukhuset och är dålig, man måste vara stark och hoppas! De får den bästa hjälp de kan få!

 2011-05-12    09:41:08
 Sandra

Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för er! Kämpa på, jag håller tummarna! Skönt att de andra hästarna mår bra och jobbar på fint! Kram

 2011-05-12    10:14:37
 ann

hej! vad har dutch fått för skador? varför åkte ni inte och röntgade? Gjorde ni något speciellt som gjorde att röntgen kunde uteslutas? Vad tror man har hänt i hans kropp? Öm och blåslagen, eller värre?

Lycka till!!

 2011-05-12    23:21:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se