Tävling blir det iaf.

 2011-05-14    23:48:00   av:.

Vi skulle vara i Danmark nu egentligen, men det blev ju inget med det som ni vet.. Men imorgon tar jag med Danny och åker till en regional liten tävling i Rappestad, inte som Danmark direkt - men det ska bli kul ändå :)
Rider Lätt B2 och Lätt A3 på förmiddagen och vi åker typ mitt i natten för att hinna dit.

Har joggat Dutch igår och idag, han har varit lite små vild men ändå duktig.. Det känns dock som om han är lite stel och knackig bak - men det är väl inte så konstigt med tanke på att såren läker för fullt..

Igår red jag och Rebecca ut på Morris och Rulle vilket gick fin fint! Jag hann även rida några fler djur och på kvällen var jag i Vilsta och hjälpte till att bygga dressyrstaketet till tävlingarna som de hade där idag. Trevligt :)

Nu måste jag sova, ska som sagt upp om några timmar för att knoppa och lasta hästen!
Natti


Danny i Hammarö.

 Lotta

Inte som Danmark?? Nu förstår jag inte vad du menar ;)



Grattis till placeringarna och kval idag! Kram Lotta

 2011-05-15    20:18:26     URL: http://www.corren.se/bloggar/bloggare.aspx?blogg=4705871
 Sofie

Superfin!

 2011-05-16    21:43:47     URL: http://sofieanderssondressyr.blog.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se