Söndag den 22/5.

 2011-05-23    01:37:51   av:.
Igår skulle jorden gå under, det var inget jag märkte av - ingen annan som gjorde det heller gissar jag på?
Vi hade iaf fest när detta skulle inträffat och vi hade hur kul som helst! Natten var riktigt lyckad, tack alla som var med och skapade ett minne för livet!

Hästarna mår bra, har dock inte fått nåt föl än :/ Men det måste ju komma snart, blir väl nu i veckan förhoppningsvis! :)

Idag fick även Mattias och Perazzi ihop till ett Falsterbo kval, duktiga dom!!

Imorgon börjar en ny vecka med mer jobb, hoppas på fint väder och en fölunge. :D


Perazzi och Mattias.
 Linda

Va kul att gå i fälväntas tider :-D

Har bestämt mej idag för att betäcka mitt sto. Som jag förövrigt fick hem igår så ingen panik än men kommande månad :-)



Hoppas allt går bra!

 2011-05-23    09:41:30     URL: http://wildbyheart.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se