Detta kanske du inte visste om..

 2011-06-25    14:14:00   av:.
..mig; Jag är tyvärr lite allergisk mot hö och halm, detta är något opraktiskt när man jobbar i ett stall.. Kan säga att jag nyser hysterisk och kliar sönder mina armar och ögon ganska ofta.

..Morris; Hans uppfödare är så förtjusta i honom att de planerar att åka ända från Holland för att hälsa på honom nu i sommar! Omtyckt ponny!

..Zita; Hon har ett eget begrepp på det här med att hämta pinnar, hon tar nämligen inte en pinne på marken som alla andra hundar.. Utan hoppar istället upp 1-2 meter i luften och tar grenar från som fortfarande sitter fat på träden! Smidig hund kan jag lova!

Denna bild kanske du inte har sett;
 

Bildbevis på Zitas sätt att hämta pinnar.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se