Onsdag då..

 2011-02-23    23:43:00   av:.
Ett tomt inlägg känns det som om det blir. Har haft denna vita sida uppe framför mig hur länge som helst nu men jag kan liksom inte komma på vilka tangenter jag ska trycka på..

Men för att få nånting skrivet så har dagen varit lika fullspäckat som vanligt, hästar har motionerats, hade en möte på eftermiddagen, mycket städning mm. Men med hjälp av 1 praktikant och 2 prao elever har det funkat jätte bra! Det är ovanligt att behöva stanna upp och tänka "vad ska vi göra nu då..?"

På söndag ska jag till Vilsta med D:na och träna program. Super kul ska det bli!
Dutch ska gå St George och Danny ska springa igenom Lätt A:3. Spännande.


Lilla DD.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se