Tisdag igen.

 2011-02-23    00:23:09   av:.
Hej och hallå bloggen.

Hur går det för alla i denna långdragna vinter? Här går det ganska bra, men jag börjar bli riktigt vidrigt trött på vädret.. Massvis med snö och - 20 grader.

Har ju som jag skrev igår två prao elever här och en praktikant, fungerar super! Det är så skönt att känna att man verkligen hinner med det man vill! Allt stalljobb blir gjort och jag hinner med alla hästarna utan problem/ utan att jobba halva natten!!

Idag var vår hovslagare ute och skodde några av mina pållar. Det gick som alltid, Anders är väldigt duktig!

Nu ska jag sova igen (känns som jag alltid avslutar mina inlägg på detta vis, men det är så det är..)


Rebecca har tagit lite nya kort btw, visar några under morgondagen. Här kommer ett smakprov;

Marwin.
 Ylva

Tar du emot praoelever som går på högstadiet? :)

 2011-02-24    00:09:43
 Sanna

Ylva; Jarå det gör vi, om du är intresserad så kan du skicka iväg ett mail till mig; [email protected]

/Sanna

 2011-02-25    00:33:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se