En snabb inloggning på bloggen..

 2011-02-04    22:52:55   av:.
Är bara här på kort visit, kom nyss hem och ska strax fortsätta ner i sängen.. Helt sjukt trött.

Igår försökte jag blogga från mobilen på Ericsbergs läktare, det gick ju sådär måste jag ju erkänna. När jag skulle publicera tog mobilens batteri slut, så så blev det med det..

Här nedan kommer det som jag skrev iaf;




Lite bloggande från mobilen nu.. Sitter på läktaren och kollar på ett helt gäng duktiga ryttare och hästar! Så inspirerande!!

Dutch gick jätte bra på vår träning - både Liane och jag var nöjda med min stjärna!! :D Längtar till morgondagens pass redan nu!

Får berätta mer imorgon kväll när vi kommer hem. Nu ska jag se och lära mera!!
xoxo




Men nu bryter jag "löftet" om att berätta mer idag, det får bli imorgon istället..

Blev ingen mer träning för Dutch och mig tyvärr.. Min prins hade ett svullet bakben idag innan min träningstid så jag vågade inte chansa med att anstränga det :(

Var nöjd med gårdagen och åkte hem inspirerad av alla andra ryttare!

Som sagt berättar mer imorgon och ska fixa nån bild till er! (Pappa knäppte nåt kort..)

Nu blir det sängen och vila!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se