Onsdag.

 2010-09-29    23:51:08   av:.

Onsdag igen, veckorna bara rullar på - är väl iofs bra men jag har lite ångest då man för varje dag känner hur det blir kallare och kallare.. Gillar jag absolut inte. Igår sa jag att det var höst idag känns det nästan som om vintern kommit.. Brr.

Idag var Rådberg ute och kollade över hästarna, gick bra - alla var friska.
Melvin och Dutch vilade efter veterinär besöket, men jag red Perazzi och Danny. Småpojkarna sprang duktigt, joggade dom iofs bara ganska lugnt eftersom dom båda ska träna imorgon, men lyckades med de små målen som jag satt upp för dagen! :)

Imorgon är det som sagt träning och på lördag ska vi tävla! Riktigt roligt.
Ska man sova lite kanske.. God natt!


 

 Linn Johansson

Hej Sanna!



Vilken fin bild som du tagit på frostbiten ljung. Kram från hon i släkten som tycker om att fotografera.

 2010-09-30    19:23:24
 Sanna

Linn; Hej! Tack, jag tycker oxå att det är en riktigt fin bild.. :) Hälsa Mats och Cornelia! Kram /Sanna

 2010-09-30    20:03:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se