Tränings onsdag.

 2010-11-03    22:39:00   av:.

Datorn krånglade lite igår, eftersom jag var trött orkade jag inte bråka med den, så det blev tyvärr inget bloggande som ni säkert märkte.. Men det hände inte så mycket förutom att jag red mina fyra pållar och skrev lite fakturor på kvällen - en vanlig tisdag helt enkelt.

Idag har det varit träning för Pia hos oss, jag tränade med Perazzi och Marwin. De gick ganska bra båda två, duktiga små fem-åringar. :)
Ungefär när Pia åkte från Lista trängde sig träningsvärken på. Brännande känsla i typ hela kroppen, men ändå skönt på nåt vis. Fortsatte med att rida Dutch och avslutade kvällen med att städa i stallet och fixa i min lägenhet.

Håller på att byta mobil förresten, snart blir jag lättare att nå ;P


Sitter på Dutch, som ser Perazzi.

 Helene

Häftigt att stallet och ridhuset är i samma byggnad på det viset!

 2010-11-04    16:35:55
 ann

hej! ser att du tränar för flera olika tränare. Hur får den gemensamma röda tråden ?? med olika tränare. Vad är det bästa med dom olika tränarna? /Ann

 2010-11-04    20:43:41
 Sanna

Helene; Ja, jag gillar verkligen känslan av att allt hör ihop! :) /Sanna

 2010-11-04    23:38:27
 Sanna

Ann; Hej! Ja numera tränar jag för flera olika tränare, när jag var mindre och oerfarnare så höll jag mig till max två för att inte bli förvirrad.. Men nu försöker jag träna för tränare som liknar varandra plus att jag tar ut det jag känner fungerar från varje träningspass. Mattias och jag är väldigt lika som ryttare och vi känner varandra extremt väl efter 7 år tillsammans som tränare och elev. Det bästa med honom som tränare tycker jag är hans ödmjukhet och att han behandlar alla elever lika. Liane är extremt erfaren och har lösningar på i stort sätt alla problem. Pia har ett stort plus för att hon är domare och ser träningen lite från en domares ögon, hon är väldigt noggrann med detaljerna i programmen. Jag har oxå tränat en del för Annica Westerberg, hon är oxå väldigt duktig - har alltid många små tips som gör stor skillnad i slutresultatet! :) /Sanna Nilsson

 2010-11-05    00:09:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se