Inne i stan.

 2010-11-26    00:35:03   av:.
Red min Dutch idag, kan inte påstå att det gick bra hur gärna jag än vill.. Hästen var duktig och förvånansvärt lugn. Men jag hade får ont i ryggen/nacken för att kunna göra något som liknade mitt jobb.
Danny och Perazzi longerades och de andra vilade.

Lill Danny på lina.

Var hos naprapaten inne i stan vid lunch idag igen och hela nacken var ihoptryckt - inte så konstigt då jag blev trampad i bakhuvudet av ett 600 kg stort djur med broddar.. Känns lite bättre nu, men är väldigt öm.

Avslutade även kvällen i stan, fika med två av mina underbaraste vänner! Riktigt mysigt!


Hoppas att jag ska kunna rida lite mer imorgon, börjar få extrem abstinens..

Ska fixa träningstipset till imorgon iaf, blir ingen video nu - jag har ju inte ridit så att vi kunnat filma.. Men om ni inte förstår så fixar jag film i efterhand. Tveka inte att fråga heller!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se