En månad till jul.

 2010-11-24    23:55:00   av:.
Idag har varit som igår, helt mörbultad.. Inte alls kul. Och ännu tråkigare är det faktum att jag missade Knytkalasset denna gång, men jag är med tanke på känslan i kroppen glad att jag inte åkte till Brölöten idag.. Får vänta ivrigt på nästa träningstillfälle.

Har ju inte hänt så mycket idag, Rebecca fick longera stjärnan Dutch - han var fin men lite knäpp.. Flög runt, elefantblåste och viftade med sina framben.. Men han är vacker så det gör inget! ;)
Sedan tvingade jag henne att sitta upp på Marwin (han blir väldigt het om han inte rids på några dagar) det gick bra för henne och han var snäll idag - duktig kille och duktig tjej!

Nu ska det sovas så får jag se hur jag mår imorgon.
Godnatt.





Fick idag veta att en kompis avlidit, fruktansvärt. Vila i frid vännen. Sänder all kärlek till hans familj och närmaste vänner!!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se