Fredagsmöte.

 2010-11-19    22:00:57   av:.
Ser att flera av er har varit duktiga att kommentera igår, tackar och bockar! Ska strax läsa igenom och svara på dom. :)

Idag har jag haft grymt ont i ryggen, riktigt mörbultad efter gårdagen.. Inte kul. Började dagen med att rida lite men det blev väldigt lugnt.
Styrde vid lunch in mot stans centrum för ett ganska efterlängtat möte.. (Börjar ju tänka lite som en äkta bloggerska och först tänkte jag hålla er på sträckbänken och vänta med att avslöja vad detta möte handlade om.. Men jag kan inte hålla det inom mig..) Handlade om min hemsida som äntligen börjar bli klar!! Endast några veckor till slutgiltig publicering!!
Har ju varit extrem lång och utdraget jobb med den, har ändrat helt från de första utkasten som bara de tog flera månader att få fram.. Blev aldrig riktigt nöjd med dom första förslagen och jag brukar sträva efter nån typ av "perfektion" i allt jag gör så varför slutföra en hemsida som inte kändes rätt ? Det gjorde vi inte heller utan det blev till att börja om från början och nu är det snart klart! Jag är hur nöjd som helst, känns verkligen som jag! (Hur nu en hemsida kan göra det?) Men han som har gjort den är så otroligt duktig och han har verkligen lyckats pricka in mina önskningar på ett praktiskt och smart sätt! Jag är som sagt super nöjd och mycket spänd på vad alla ni kommer säga när ni får gå in på den för första gången - håll utkik efter hemsideadressen här på bloggen!! ;)


Fredagsmys med min Dutch.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se