Tisdag.

 2010-11-16    23:42:00   av:.
Idag har jag joggat mina 4 killar, Dutch och Danny var väldigt duktiga medans Perazzi var lite slö till att börja med och Marwin var väldigt barnslig i början av sitt pass..

Har varit en fin men oxå en mycket kall dag.. brr. Fryser så fort jag går ut. 
Det bästa med dessa kalla månader är dock att kliva in i en varm dusch efter en lång dag i stallet - sjukt skön! Hade typ glömt hur skönt det är att bli sådär uppvärmd! Skulle behöva åka och sola nånstans - dels för färgen och dels för värmen.. Tänkte först lova mig själv att jag skulle åka och sola solarium den närmaste veckan, men då vet jag att jag skulle ljuga.. Med 99 % säkerhet kommer en sådan sak prioriteras bort. Jaja, kunde vart värre.. får fixa solarium till hästarna och sticka in huvudet där lite då och då ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt och iväg på "Säker Gård/Säker Hästverksamhet" utbildning. Roligt!

Be back tomorrow!


Miss you best friend.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se