Träning. Not.

 2010-11-29    23:53:00   av:.
Imorse kändes ryggen bättre, funderade på att ta med mig två pållar till träningen i Örebro..
Fick dock bara en stund innan vi skulle åka ett samtal om att tåget och Mattias var försenat. Trist.
Eftersom jag hade bråttom hem efter min sista tid så valde jag att bara ta med Dutch - hela träningsdagen skulle ju bli  försenad..

Åkte till Örebro, men när vi kom dit så var alla lektioner 2 timmar framflyttade pga tågstrulet..
Så för att hinna hem till 18.00 - vilket var ett måste - så var det bara att hoppa tränandet helt och hållet och åka hem igen.. :(

Så idag blev det inte någon träning alls, som tur är blir det två träningar för världens bästa Mattias imorgon!!

Mattias träning+Snö+SJ=fungerar inte!

 Liza

SJ = fungerar oftast inte överhuvudtaget..

 2010-11-30    10:37:08
 Sanna

Liza; Hehe, det har du nog rätt i.. :P /Sanna

 2010-12-02    00:06:13
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se