Söndag och en bortglömd bild.

 2010-11-29    00:00:58   av:.
Kom på att jag glömt att publicera en bild som jag utlovade Sara som kommenterat i inlägget "..hemkommen." Sorry!! Jag är allmänt förvirrad och hoppas att du har överseende med detta.. Här kommer iaf bilden som jag lovade;¨

Boxmärke.

Nu när jag har hållit mitt löfte kan jag berätta lite om dagen;
Red Dutch, blev nån typ av lugn dressyr/jogging pass idag. Hästen var duktig men kände att jag red som en kratta.. Ont i ryggen fortfarande kan jag erkänna. :/
Imorgon ska jag iväg och träna för Mattias, men tar bara med mig en häst trots att jag har tid för två - tror inte jag klarar mer än 45 minuters träning pga ryggen.. Surt, framförallt när Mattias för en gångs skull kommer upp i landet. Händer ju inte alltför ofta tyvärr. Menmen, man får vara glad över det lilla - det blir iaf träning med världens underbaraste Dutch.

För övrigt fortsätter snöstormen härja utanför och allt är vitt och kallt.. Inte min grej. Saknar solen!

Hoppas ni alla har haft en bra helg!?
 Sara

Sjukt snyggt, mycket finare än ex plåtbrickor som en del har.

Och ja, jag har överseende med att du inte lagt upp den ;-)

Hoppas du känner dig bättre snart!

 2010-11-29    08:02:23
 Sanna

Sara; Jag tycker faktiskt oxå att dom är fina. Kan dock inte uttala namnet på ett normalt sätt ;P

Hehe, gud va bra!! ;)

Tack! /Sanna

 2010-11-30    00:14:38
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se