Hemska dagar.

 2010-11-27    22:54:32   av:.

Förra söndagen avled en vän i Skåne.
I måndags ramlade jag av och blev trampad i bakhuvudet.
I onsdags avled en annan vän.
På torsdagen var jag cm från att frontal krocka med en bil som pga av idiotisk körning och väglaget kom över på min sida körbanan.

Helt sjuka dagar.
Overkligt.

Två vänner under 20 som försvinner från livet helt plötsligt. Hemskt!
Livet är extremt orättvist.

Ta till vara på livet och uppskatta de människor och djur du har omkring dig, du vet aldrig när det är försent..



Sörjer vännerna, men försöker vända blad och börja på ett nytt kapitel imorgon.

 Jummie

Man får leva med tanken att personerna troligtvis aldrig skulle vilja att man ska gå och gräva ner sig i sorg och saknad.



Styrkekramar!

 2010-11-28    02:00:27     URL: http://jumsan.blogspot.com
 Madeleine Hjortsparre

Hej,



Hemskt med dina vänner!



Jag läste att du köpt Chicago, vi har fått upp honom.

Ska bli jätte roligt att följa honom, han är ju så charmig!



Hälsningar

Madeleine

 2010-11-28    20:57:13     URL: http://www.mhdressage.se
 Sanna

Jummie; Det har du rätt i, att gå vidare är dock lättare sagt än gjort.. :/

/Sanna

 2010-11-28    23:32:01
 Sanna

Madeleine; Hej! Ja det är verkligen hemskt..

Jaha va roligt! Det är han verkligen - super mysig! :) M.V.H /Sanna

 2010-11-28    23:34:11
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se