Globen 2010.

 2010-11-29    14:31:00   av:.

I helgen som var har det varit Stockholm International Horse Show i Globen - det har säkert inga av er hästbitna missat!?

I år hann jag inte dit, det är mycket nu och framförallt med det jobbiga veckan i ryggen var en Stockholm resa något som var tvunget att prioriteras bort.. Menmen, är på g till nästa år!
Var ni på Globen i år?

Tycker dock att det är synd att missa denna elittävling när den är så pass nära hemmaplan och tycker att det är synd att missa detta extrema shoppingtillfälle (trots att jag mest brukar köpa sånt som jag ändå inte behöver), gillar att handla "julklappar" till pållarna.
Var utbudet bland shoppingen bra och handlade ni mycket till era fyrbenta vänner?

Det var även Ryttargalan i samband med S.I.H.S. Var säkert jätte trevligt kan jag tänka mig, hoppas på att kanske kunna delta även där nästa eller nästnästa år.
Någon som var på Ryttargalan?


Ryttargalan -07.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se