Fredagen den där veckan.

 2010-11-26    23:41:00   av:.
Det känns som om den här veckan kommer att finnas kvar i minnet alltför länge..

Men innan jag berättar varför så ska jag kort berätta om dagen;
Ingen ridning för min del - galet mörbultad kropp.. Hästarna longerades istället, då kunde jag få chansen att vila kroppen lite så att jag är fit for fight på måndag då det är träning som gäller. Alla pållarna var lite små knäppa, tror att det beror på att det var ganska kallt idag, -11 grader hos oss.


Kallt. Snö. Vinter.

Idag fick jag veta att den 17 åringen som dog i samband med ridning i söndags var en vän till mig, tyckte hela grejen var hemsk redan innan idag men när jag kom till insikt med vem denna underbara tjej var så är det helt jävla fruktansvärt. Det är så orättvist, hela livet är orättvist!! Detta var en tjej som bara går att beskriva som levande och nu har hon dött.
Beklagar sorgen för hennes nära och kära. Och sänder de allra varmaste tankarna till dessa människor!
Vet att du gick vidare lycklig, vila i frid i närheten av hästar du älskade.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se