Framsteg.

 2010-11-02    00:13:24   av:.
Idag lyckades jag och hästskötaren Rebecca borsta fölungen som står hos oss på benen, vi har jobbat på detta ett bra tag. Stofölet har tydligt visat att detta är något väldigt onödigt och något hon inte tänker gå med på i första taget.. Men idag kom alltså det stora genombrottet och utan bråk lyckades vi borsta alla 4 benen! Kanon! Vilka framsteg!

Red Dutch och Marwin idag och min kusin var ute i Lista och red lilla Benjamin. Det gick bra för oss båda med alla tre killarna, de är så duktiga så!

Imorgon blir det lugn ridning på alla pållarna, för på onsdag är det dags för träning för två av dom och på fredag är det träning med de fyra stora killarna.

Nu är jag lika trött som hundarna här nedan och ska därför gå o lägga mig..
GoDnAtT
 
 linn Johansson

Tack för ridningen snälla Sanna. Kram Cornelia

 2010-11-02    07:54:42
 Linn Johansson

Hej Sanna!

Jag är helt fascinerad över att Benjamin är så snäll som han är. Han tar verkligen hand om Cornelia och tar det lugnt fastän han knappt vet vad hon vill. Tack för att du lånar ut honom till Cornelia för små korta ridturer.

Kram Linn

 2010-11-02    08:00:35
 Sanna

Cornelia; Benjamin tackar dig! :) Kram /Sanna

 2010-11-03    23:59:01
 Sanna

Linn; Hej! Ja, han är faktiskt väldigt snäll. Han verkar ju tycka att det är kul! :) Kram /Sanna

 2010-11-04    00:04:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se