Fascinerande.

 2010-11-15    09:09:00   av:.
Jag har gått och funderat mycket på Sibell och hennes mage de senaste dagarna.. Tänk att det ligger en liten bebis där inuti henne.. Fascinerande.  

Helt fascinerad över att det är en liten individ som just nu är fullt upptagen med att växa till sig.
Jag undrar vad det blir för kön och vad den får för färg och tecken ?? Blir den söt eller extremt talangfull ? Änglalik eller en liten terrorist ?
Jag längtar verkligen till den dag då denna lilla bebis vill komma ut och att vi kan titta när hon/han utan komplikationer kan stappla fram sig fram.. Såå coolt!


Tänk om min fölunge blir sådär söt! Överlycklig Sanna isf.
(På bilden; Hjärteress BS.)
 Liza

Guud vilket fint föl det där var! Huvudet med tecknena var ju typ perfekt!

 2010-11-15    09:14:07
 Sanna

Liza; Ja visst är hon underbar! Försökte packa ner henne i resväskan när jag åkte hem. :P /Sanna

 2010-11-15    21:29:56
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Designad av www.tinkas.blogg.se